sobota, 2 lutego 2013

Oh, fuck.


Oh fuck, shut up! 

    Wszytko  zlewa mi sie w jedno,   w ciągu dnia potrafie tylko spać i jeść, Strasznie ostatnio utyłam. Po feriach czuje sie fatalnie, prźębienie. Mimo ogólnego odrętwienia mam też wiele pozytywnych wspomnień, wyjazd na narty jak najbardziej udany. Postaram wam sie potem podrzucic kilka zdjęć z wyjazdu, tylko musze je sama najpierw ogarnąc.
  Tymczasem pragnę zaprezentować wam Moją nową sesje. Nie pamietam kiedy ostatnio tak zamrazłam jak na niej, ale chyba było warto.:) Na zdjęciach prezentuje wam też moje nowosci czyli full-cap i koszule. Połączyłam go z moim ulubionymi spdoniami, i nowym plcaczkim z ASOS-u. Miałam zrobić haul zakupowy z wszystkimi nowościami z ferii, ale nie wiem czy to ma sens skoro już teraz pokazuje wam część moich zakupów?


fot:Patrycja Bielarz









spodnie- bershka
plecak-ASOS
koszula- bershka
buty- kornecki
full-cap- CROPP

   

72 komentarze:

  1. w ogóle przeczytałaś posta ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podobają mi się buty i koszula! W dodatku zainspirowałaś mnie kolorem włosów :>> <3

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo fajnie ułożone włosy, pasuje Ci taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mogłabym tylko jeść i spać ;

    OdpowiedzUsuń
  5. też ostatnio trochę utyłam -,- fajne zdjęcia , plecaczek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sesja, a marznąć się opłacało ^^

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula ładna. Więcej uśmiechu na tych zajęciach :)
    obserwuj - luxury-diamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Nie usuwam komentarzy. Ty wyraziłaś swoje zdanie w bardzo dojrzały sposób. Cały czas się tak wyrażasz. Jeśli chodzi o liczbę obserwatorów to nie wiem co ci nie odpowiada, mamy taką samą ilość. Po za tym nie tylko ja tam będę. Jeśli nie chcesz nie musisz brać udziału i możesz to po prostu zignorować a nie pokazywać jaka to mądra jesteś poprzez " XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD" :)

      Usuń
    2. Ależ proszę, pisz ile zechcesz ale nie u mnie ok ? Wolę to zakończyć teraz zanim zrobię coś czego sama będę żałować. Nie kreuję się na gwiazdę, chcę mieć kontakt z obserwatorami od samych początków :) Zwłaszcza, że teraz to jeszcze nie jest trudne.

      Usuń
  9. Koszula jest świetna. Masz ciekawą urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na każdym zdjęciu masz otwartą buzię i tą samą minę, ćwicz mimikę

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś szczuplutka więc ja nie wiem gdzie ty utyłaś :) Ja ostatnio wzięłam sie za siebie i mam nadzieje ze będą efekty ;) super stylizacja !!

    zapraszam do polubienia mnie na facebooku : https://www.facebook.com/pages/Redsun/404839486246614?ref=hl i do zaobserwowania mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  12. koszula i plecak są przegenialne, bardzo podoba mi się zestawienie całości oraz kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna koszula ! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja, przede wszystkim ta koszula :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny plecaczek < 33333
    Świetnie dopełnia całość
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna! ;o
    OBSERWUJEMY?!
    swaggiex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia i super look! koszula jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy blog :) ja dopiero zaczynam ale zapraszam :): **

    OdpowiedzUsuń
  19. a powiedzialabys mi jak to wlaczyc?:>

    OdpowiedzUsuń
  20. napisz do mnie tu bo ptrzebuje twojej pomocy;c http://www.facebook.com/karolina.balis

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna *_*
    Świetny plecak :))
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. też najchętniej bym tylko jadła i spała
    świetna koszula

    OdpowiedzUsuń
  23. myślę, że to mała, zimowa depresja. Nie martw się, jeśli nie widzisz słońca, wyobraź go sobie i ładuj jego energią :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Outfit mi się podoba, jednak nie w moim stylu :) Jeśli chodzi o post z haulem zakupowym to jestem na tak ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. genialna koszula, śliczne zdjęcia! :>
    ps. obserwujemy?
    Pozdrawiam Stella x

    OdpowiedzUsuń
  26. wow koszula jest rewelacyjna! świetna stylizacja pełna charakteru! obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. boska koszula i plecak! mega set! zostajemy, obserwujemy i zapraszamy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna koszula ! I bardzo fajne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz cudownie!
    Masz świetny styl, który bardzo do Ciebie pasuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna sesja! Masz śliczne włosy, ja czekam aż mi w końcu urosną bo po ścięciu dredów to trwa w nieskończoność..
    Pozdrowionka ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. podobają mi się ozdoby na kieszonkach :)
    Marie ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Koszule masz wystrzałową ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety to tylko peruka xD Moje naturalne włosy są długie i czerwone xD

    OdpowiedzUsuń
  34. spodnie <3
    moją koszulę też lubie, aww <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie, ale bez czapki lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. było warto marznąć bo zdjęcia wyszły świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne zdjęcia. zwłaszcza ostatnie!
    zakochałam się w plecaczku <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Beautiful pictures my dear! your blog is so lovely!:)
    we can follow each other if you want :)
    http://www.borsadimarypoppins.com/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  39. full cap świetny ! ale inny kolorek do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  40. zakochałam się w plecaczku <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  41. booska koszula i plecak, więcej uśmiechu!:)

    OdpowiedzUsuń