niedziela, 24 lutego 2013

Ferie

 

Ferie.

 Tak wiem, dawno się tu nie odzywałam. MIałam taki zabiegany okres że jakaś masakra- wyjazd na narty, wystaweinie ocen na semestr, urodziny. 
  Za kilka dnia planuje pokazać wam moje urodzinowe prezenty i zrobić mały haul. Dziś wstawiam kilka zdjęć z ferii, między innymi z kawiarenku, nart itp. Tradycyjnie w trakcie ferii było wiele wyjsc do kawiarenek, czy po prostu posiedzieć do kogoś wieczorem, niestety zdjeć mało ;_: Wyjazd na narty jak najbardziej udany.





 sweterek no name/ plecak ASOS/ leginsy gatta/ czapak  no name





Przy okazji.
W ostatnmim poscie zapomniałam dodac moje 2 ulubione zdjecia, stweirdziam że dodoam je teraz: 


Żeganm was i pozdrawiam dzibaski :* 



15 komentarzy:

  1. Super zdjęcia, bardzo fajna koszula z kolcami na kieszonkach :)

    Zapraszam do nas : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pozytywne zdjęcia ;) koszula idealna!

    OdpowiedzUsuń
  3. love it
    wanna follow each other on bloglovin, let me know and i will follow u back
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. też ostatnio nie mam na nic czasu. cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślliczne fotki.;d
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog. Wyglądasz super zapraszam Cie do siebie moze zaobserwujesz mojego bloga ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cool :)

    Would you like to follow eachother?
    Follow me and I will follow you back

    http://lemonchicbeautyfashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog:) obserwujemy?:) ja już dodałam:) pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci idzie prowadzenie bloga, oby tak dalej! Obserwuję i mam nadzieję że się odwdzięczysz, Pozdrawiam Ada ♥
    Mój blog (niestety nowy i słaby) - http://weliveperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :))
    co powiesz na wspólną obserwację? ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń