sobota, 19 stycznia 2013

Poznań Biczys!!



Poznań biczys! 

 Tak. Tytuł posta jest dość wymowny, Zacznę od tego że przepraszam za swoją długą nieobecność. Najpierw choroba, potem zapierdol z szkołą, a następnie Poznań. Ferie się zaczęły  A ja i tak chodzę niewyspana ;_; Narzekam na brak zdjęć, ale udało mi sie już załatwić na wtorek bardziej profesjonalną sesje niż wszystkie poprzednie. Więc efekty  prawdopodobnie podziwiać będziecie mogli w następnym tygodniu. 
 W Poznaniu zrobiłam spore zakupy (wyprzedaże coś) które zaprezentuje wam w najbliższym czasie. Na wyjazd w swojej niezmiernej genialności zapomniałam wziąć telefonu. A za jedyną torbę codzienną miałam Plecaczek z ASOS-u. 
Rzecz jasna byłam na łyżwach, w kinie itp. ale niestety żadnych zdjęć na dowód tego nie mam ;_; 


 Poniżej prezentuje wam jedyne nadające sie do publikacji zdjęcia, z mieszkania siostry.

Czapka, szalik rękawiczki- C&A
sweter- no name
plecak -ASOS


Trochę z innej beczki, Jakie moje dziwnie samojebki  kompa, robione dnień przed wyjazdem. 


http://ask.fm/AmelkaLami
Dziękuje, to by było na tyle. 
Sajonara!


33 komentarze:

  1. ja na wyprzedaże sie dopiero wybieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupiłam sobie płaszczyć zimowy:) kocham wyprzedaże:) umieram z ciekawości co znalazłaś na tych wyprzedażach:):D

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje i licze na rewanżyk . <3
    Świettna sesja . ;*
    http://zycietotylkoinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie to samo ;/ świetne te zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello dear!
    Nice blog you have! I like it!:)
    I think we should follow each other. What do you say? Just let me know. kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia :) zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny i komentarz:) Fajne foty!Pozdrawiam i zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepsza ^^
    jejć jakaś ty śliczna mamo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna czapeczka <3
    + Zapraszam Cię do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com
    + Jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją blogów? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, zapraszam na duże rozdanie u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. cute pics you are so lovely <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym Cie zaprosić do konkursu wystarczy zostawić komentarz ,a nagrodą są buciki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam połączenie mocnego różu z czernią i bielą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czekałam i się doczekałam <3 czekam na posta z nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice post!

    xx Mounia
    Www.nonchalantrebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bluza w zebrę czy co to tam jest, świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne fotki!!!! :) z sweter w zebrę jest genialny :) <3

    OdpowiedzUsuń
  18. swietna czapka ! :)

    zapraszam do siebie !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna czapeczka :D Czekam na efekty sesji, miejmy nadzieję, że będą szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory! :) Świetnie, pozdrawiam

    zakochanawsztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniałe zdjęcia ;) dziękuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. plecaczek świetny! :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie:D

    OdpowiedzUsuń