wtorek, 11 grudnia 2012

New in!


New in!

 Jestem chora, cały dzisiejszy dzień mam zamiar spędzić komentując wasze blogi i ucząc sie na konkurs z WOS-U. Mój kiepski stan uniemożliwi mi stworzenie stylizacji dla was, ale na szczęście w weekend byłam ze znajomymi na przedświątecznych zakupach w galerii Ostrovia. Był to jeden z moich najbardziej udanych dni od dawna, pomimo tego że kupiłam naprawdę mało, to bawiłam się świetnie. 


Tak, oto całość moich zakupów, kołnierzyk ze zdjęcia jest prezentem mikołajkowym :) 


Pierwszym moim zakupem jest czapka z firmy NY (dział męski XD) cena to 20 zł.
'



Kolejną nowością jest sweterek z Reserved rozmiar XS ale wygląda jak przynajmniej XL. urzekły mnie jego neonowe kolory. Cena regularna to 80zł, ja dałam za niego jedyne 49 :)





Oto chyba moja najukochańsza nowość- kołnierzyk od świetego mikołaja, Zakupił go na allegro po wcześniejszym uzgodnieniu ze mną, za jedyne (z tego co pamiętam, ale mogę sie mylić) 46 zł :) 




Następna przedstawiam wam moja nową torbę  zamówiłam ją na allegro, żeby używać jej na zmianę z moimi plecakami szkolnymi, niesyty, w opisie umieszczono informacje że mieści a4 , w rzeczywistości niestety tak nie jest. 




Jednym z elementów zakupów jest portfel z Hausa. Od dawna obiecywałam sobie go kupić, i w końcu m,i się to udało. Cena regularna to 34 zł, mi udało sie go kupić za jedyne 25 zł :) 



Ostatnia nowością jest Piżama z firmy NY, Do spodni w kratę dobrałam granatową bokserke. Oryginalna cena spodenek to 34 zł, ja kupiłam je za 9,99 tak jak bokserkę (cena regularna 19,99) Czyli cały komplet kosztował mnie 20 zł :) 




Przepraszam za burdel w pokoju i za samojebki.


Podsumowując;
Większość pieniędzy które miałam od rodziców na zakupy poszło na jedzenie i przejazdy, wyjazd wart był każdego grosza! Bawiłam się świetnie, a i z zakupów jestem zadowolona :) 


70 komentarzy:

  1. ale to były jakieś wyprzedaże, promocje, czy miałaś może jakieś bony??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyprzedaże świąteczne sie zaczęły :)

      Usuń
  2. Super masz tę czapkę. Ja ciągle szukam czegos na zimę i znaleźć nie mogę :/ taka czapka byłaby dla mnei idelana.

    OdpowiedzUsuń
  3. A już chciałam pisac, że nie mam NY w Lublinie, a tu mi internet co innego pokazuje :D a więc jutro lecę na zakupy :) mam nadzieję, że będzie czapucha dla mnie. A były inne kolorki?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek i czapka

    portfel chciałam kupić właśnie granatowy ale w końcu zdecydowałam się na inny
    właśnie też chciałam ten granatowy
    a moje koleżanka ma go w kolorze czerwonym

    OdpowiedzUsuń
  5. czapaja śliczna ja dzis mam jechac na zakupy i byłam w niedziele

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za wszelkie info :)
    może w końcu kupie wymarzona czapkę :D
    dzięks!

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka jest świetna, ten wzór w pepitkę należy chyba do jednych z moich ulubionych i wierz znam twój ból mi tez zdarzyło się kupić coś co miało być ciut większe i niestety przez swoje małe gabaryty lądowało ponownie na allegro bo ja nie miałam co z tym zrobić :/ Życzę abyś dla torebki znalazła jednak dobre zastosowanie i nie odsprzedawała bo jest SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kołnierzy ładny, ale nie dałabym tyle za niego! Najbardziej podoba mi się chyba torebka :)
    P.S. Czy mogłabyś mi napisać na moim blogu w komentarzu :), sprawdzonych sprzedawców na allegro u których kupujesz? Bardzo proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękne rzeczy kupiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  10. ołnierzyk - CUDO ! - miłość od pierwszego wejżenia ! :D
    Muszę w taki zainwestować koniecznie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. kołnierzyk jest rewelacyjny ;]
    http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba czas wybrać się do Reserved :) Cudowny ten sweterek!
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale dużo nowości tutaj u Ciebie :)
    W wolnej chwili zapraszam Cię do odwiedzenia mojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  14. to są 'małe zakupy'?! no ładnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. focie z fajeczką śmierdzą szpanem, ale jakoś lubię się bawić w focenie dymu :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kołnierzyk, wydaję mi , że gdzieś go widziałam. Ogólnie, udane zakupy. Ja też mam zamiar jechać za tydzień. Święta idą, wyprzedaże, szał zakupów. Tylko się nie pozabijać. :)

    http://wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne nowosci a ten sweterek bym Ci chetnie podkradla :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny sweter;)

    p.s. to mój brat ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. kołnierzyk jest piękny! Wszystko super :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wcale nie masz burdelu w pokoju :D śliczny kołnierzyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. urocza piżamka i portfel :)
    cudowny kołnierzyk, marzy mi się taki ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Kołnierzyk i sweter są super:) Również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kołnierzyk, sweter i portfel są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko takie śliczne! A torebka najśliczniejsza! ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny prezent od mikołaja dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękujemy za komentarz:) Klikamy rewanżowo na twój blog, a tu proszę jak kolorowo! kołnierzyki ubóstwiamy, świetny dodatek. Twoje kompozycje ubraniowe świetne i bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne rzeczy dorwałaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Torbę chętnie bym przygarnęła ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. amazing stuff i love the hat, the color is simply amazing <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam taki sam kołnierzyk :3
    notkinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Oglądając pierwsze zdjęcie od razu zwróciłam uwagę na ta kratkę :) patrzę dalej a to pizama ;) lubię takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow fajny kolnierzyk!! :) pozdrawiam, Nicole :))

    OdpowiedzUsuń
  33. kolnierzyk megaaa . dzieki za odwiedzenie mojego bloga! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. sweter świetny :) pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  35. wielka miłościa darze takie kołnierzyki - jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  36. ojeej, ile cudnych rzeczy...! :) kołnierzyk chyba najlepszy. :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Good post and blog. Lets follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  38. torebka jest cudowna! a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Czapka i kołnierzyk - świetnee!
    Obserwujemy? M.

    OdpowiedzUsuń
  40. Alee cudowny kołnieżyk awaw*.*.*

    Obserwuje i licze na to samo <3

    OdpowiedzUsuń
  41. dzięki za odwiedziny ;) fajny nagłówek; zapraszam do obserwowania mnie

    OdpowiedzUsuń
  42. sweterek najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczny kołnierzyk i torebka na pierwszym zdj ! : >>
    zapraszam do siebie/

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapraszam do mnie na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne rzeczy!!! wszystko mi sie podoba ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow! Zakupy udane!! Zakochałam się w kołnierzyku♥:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Sweter jest fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. swetere i torebka najfajniejsze, ale reszta też super, i kołnierzyk oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Sweterek jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń