piątek, 7 grudnia 2012

I like SNOW !


I like SNOW !

 Na początek przepraszam za straszne opóźnienie w pisaniu postów, ale kiedy wracam ze szkoły jest przeważnie już ciemno, ale pada deszcz.
 Teraz pogoda postanowiła zaskoczyć mnie śniegiem, na szczęście w śniegu zdjęcia wyglądają według mnie świetnie :) 
 Podstawą mojej dzisiejszej stylizacji jest biały, ciepły sweterek, kojarzący się mi ze świętami i zimą. Elementem kontrastującym do tego sweterka jak i do pogody są spodnie, Ich kwieciste wzorki pozytywnie wpływają na całość stylizacji :) 















 Rękawiczki- H&M
Czapka, komin- No name
Sweter- H&M
Spodnie- No name
Kurtka- C&A
Buty- Kornecki



49 komentarzy:

  1. świetnie

    sweterek,spodnie , buty i ogólnie

    lovelovelove

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz:) Bardzo do ciebie pasuje ten strój! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a cudowna ! jestem zmuszona obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie to wyglada i masz racje zdjęcia w sniegu wychodzą świetnie

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie to razem wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie, też muszę poszukać podobne c; Wgl. świetna stylizacja i płaszcz i sweterek. U mnie też już jest śnieg, nawet teraz pada. :>


    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. przesliczne spodnie! :) http://mekstyle.blogspot.com/ zapraszamy! ♥ obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super rzeczy ! , obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja :)
    Kwiatki w zimę! Na przekór wszystkim :) super!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej, ślicznie! :) moje kolorki! < 3

    zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne legginsy, świetnie pasują do całości! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweter i buty masz cudowne !
    OBSERWUJĘ (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Wlasniee.. Sweterek megaaa.. Ile zaplacilas za niego ?
      Zapraszam do mnie :*

      Usuń
    2. z tego co pamiętam ok. 120 zł :)

      Usuń
  14. ślicznie ;) kocham takie swetry typu tego co maasz na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję :)
    Śliczne spodnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. aa świetnie wyglądasz, genialne spodnie! obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam identyczne buty ;))) Piękne legginsy!

    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż www.gabusiek.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny zestaw :)) Świetny sweterek! <3

    http://mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka wygląda świetnie:)
    Zapłąciłam za nie 230zł,były przecione z 319zł;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuuuuuuuuuuuudowna stylizacja! :)

    Obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Może się ułoży - mam nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się to połączenie sweterka ze spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo mi się podobają kwiaty na spodniach zima ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne leginsy i sweterek!♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki spodniom cały zestaw wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweterek, buty, spodnie, ahhh chce wszystko, bardzo mi się podoba ten zestaw i świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja poszukuję właśnie takich pięknych, ciepłych rękawic.

    www.2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. swietnie wygladasz ! :)

    zapraszam do mnie na konkurs do wygrania dowolny ciuch w sklepie partnersa ! :) tutaj :

    http://mystylerooksanna.blogspot.com/2012/12/konkurs-do-wygrania-dowolna-rzecz-w_8.html

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne masz spodnie! a na dodatek duży plus za połączenie kwiecistego wzoru i carmelu ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny outfit :)
    sweterek i rękawiczki genialne

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń