niedziela, 30 grudnia 2012

gift


Christmas Gifts.

 Święta już za nami, już tęsknie za pieczonymi jabłkami i orzechowcem ;_; 
 Tegoroczne święta zalicza do jednych z najbardziej udanych, bardzo rodzinne, w całości przebiegły w miłej, przyjemnej atmosferze. Jak co roku zosatła mi po niech nie mała pamiątka w formie swiątecznych prezentów. Które mam zamiar zaprezentować wam w tym poście. 

Mój must have, piękny plecaczek z ASOS, od świętego mikołaja :) 


Ćwiekowany stanik od O. *___* 


to mój nowy ulubiony balsam do ciała, ma bardzo intensywny zapach, od siostry :) 


Oczojebno różowe rękawiczki i szalik, od babci.


 Naszyjnik sowa od J.


Rękawiczki od D.Zakochałam sie w ich wzorze i kolorze :) 


O to kolczyki z firmy SIX, nadesłane pocztą ;) 



Moja nowa miłość, czyli perfumy Playboy VIP od kolegi, Chyba pierwsze perfumy bez piżma które mi się podobają. 




Hapi niu jer dziubaski! :* 



Pytania? 

http://ask.fm/AmelkaLami



49 komentarzy:

  1. Super plecak <3
    Piękne prezenty :)
    Zapraszam: marrgaret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny plecak- chociaż nie mój kolor ^^ Stanik- ha ha ha- te z ćwiekami mnie strasznie śmieszą xD
    Zapraszam na Mixmasz- pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. plecak i stanik sa genialne . ! też che xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Plecak jest genialny! ^^
    Zapraszam: http://magda-maaagda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty. Ja też jestem zadowolona ze swoich ;D Wesołego 2013!

    http://wielobarwne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w staniku *.*
    zapraszam do mnie, zaobserwujesz? ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Stanik świetny :-)
    Ja jakoś niespecjalnie spędziłam święta i sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje i bardzo zazdroszczę plecaka!

    OdpowiedzUsuń
  9. ćwiekowy stanik jest extra plecak też fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ten zapach Playboya !

    OdpowiedzUsuń
  11. ale prezenty, cudeńka ( stanik !!!! )

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prezenty :) Najbardziej spodobał mi się plecaczek i czekoladowy balsam do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stanik z kolcami jest super ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stanik jest wspaniały! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. stanik w ćwieki *_* najlepszy prezent !

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne prezenty :)

    piszę bo jakoś pod koniec listopada zaoferowałaś wspólne obserwowanie, ja zaobserwowałam a Ty chyba musiałaś zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sorry. widoczeni wyleciało mi z głowy, zaraz nadrobie zaległość :)

      Usuń
  17. O.M.G mam taki sam plecak, ale turkusowy (; ! Może obserwuje & obserwuje ? Daj znać ^^
    http://made-in-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahhh, zakochałam się w tym staniku ;333 Gdzie, gdzie, gdzie go kupiłaś? ;d
    Tobie też szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia wszystkich marzeń ;*
    U mnie nowa notka, więc serdecznie zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Plecak będzie świetnym dodatkiem do prostych stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ćwiekowany stanik rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. hapi hai:D wszystko takie piękne:D

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne prezenty,szczególnie plecak!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny plecak !!! :)
    chętnie bym wzięła :P

    + Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog!
    mogłabyś zlajkować moją stronę ?
    mając dużą liczbę like mogę wygrać warsztaty fotograficzne.
    to moje marzenie, a Cb nic to nie kosztuje. z góry dzięki :)
    http://www.facebook.com/pages/Marlena-Pi%C4%85tek-fotografie/113163832189702

    OdpowiedzUsuń
  25. najbardziej podoba mi sie plecak i stanik! genialne rzeczy, zazdroszcze Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  26. plecak i stanik - najlepsze *.*.*
    świetny blog :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne prezenty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Numer 2 robi chyba największe wrażenie, ach ten Święty Mikołaj ;P
    Świetny blog <33
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful Christmas gifts, especially bra and necklace with owl :)
    I'm your new follower. Would you like to follow each other?

    http://nancymaterialgirl.blogspot.it/

    xoxo Nancy S.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog. ;) Nominuję Cię do Liebster Award. ;) Szczegóły na moim blogu. ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Na widok mnie w staniku z takimi ćwiekami mój chłopak mógłby się przerazić ;]
    Hihihi ale mimo wszystko świetny jest <3
    xoxo

    OdpowiedzUsuń