poniedziałek, 26 listopada 2012

Haul Zakupowy


Haul Zakupowy.

Ten weekend Nie wypalił mój wyjazd do galerii  więc postanowiłam zastąpić go wyjściem do niemarkowych sklepów z mojego miasta, Poszłam do tutejszego Outletu i mini galerii  w zakupach towarzyszyła mi O.  Zajeły ona cały dzień, a moje fundusze były bardzo ograniczone, mimo to udało mi sie coś tam kupić. 

Efekty mojego weekendowego działania : 
(Zapomniałam umieścić leginsów na zdjęciu)


 Moją pierwszą zdobyczą jest sweterek ombrę w zestawie z koszulką z Tutejszego outletu na przecenie. :)
Byla to moim zdaniem wspaniała okazja, gdyż zapłaciłam za komplet 15 zł ! :)




Kolejna jest kurteczka, a raczej płaszczyk (na człowieku wygląda lepiej niż na zdjęciu.) Który urzekł mnie swoją prostotą także z outletu z przeceny . 


Moja nowe koronki, już dawno planowałam zakupić kilka nowych, i tym razem mi się to udało.



Słuchawki to chyba mój najdroższy zakup tego weekendu, Mają genialny bas, są bardzo wygodne w użytkowaniu, są z znanej firmy "Sony" z gwarancją na 1 rok  ich cena to 50 zł. 


Kolejnym zakupem, niesyt nie obecnym na zdjęciu są moje nowe leginsy, Wyglądają jak to określiła znajoma "kurewsko" ale i tak je lubię 
Nie podobają mi się na tym zdjęciu, wyglądają strasznie, ale w rzeczywistości tak nie jest. 
Zapłaciłam za nie jedyne 20 zł ;) 



Podsumowując.
Na całe moje zakupy poszło tylko ok. 200 zł, gdzie normalnie w galerii płace więcej za sam sweter. Dzięki tym zakupom przekonałam się do asortymenty tutejszych sklepów :) 
Przekonałam sie też że czasem te tańsze ubrania, w rzeczywistości okazują sie być tak samo modne i Dobre jakościowo jak te z markowych sklepów.

67 komentarzy:

  1. jaakie słuchawki, kocham kolor ! :D
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super sweterek :) p.s trzyma się kilka dni spokojnie 5, nie stosuje utwardacza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakupy jak widze udane. Nie zawsze cena swiadczy o produkcie. Za niewielkie pieniadze tez mozna kupic cudenka

    OdpowiedzUsuń
  4. teen sweterek boski tez bym kupiła za tą cena

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka prawda , że w większości sieciówek płacimy za metkę, bo jakość produktów to pożal sie Boże.

    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. aleee fajne gatki, też bym takie chętnie przygarnęła z outletu xD miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam koronkową bieliznę;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ombre sweterek :) Tez lubię outlety, ale wolę zdecydowanie second handy :) Tam za dwie stówy bym się obkupiła za wszystkie czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Co do Twojego komentarza to mało prawdopodobne. Ponieważ przez pierwsze 6 lat byłam w ZHRze. Dopiero od 3 jestem w ZHP. ;)
    Fajne te koronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah, zazdroszcze Ci takich łupów ! :) Sama w tą sobotę wybieram się do outletu wiec mam nadzieje, ze tez zos wybiore ciekawe :))

    OdpowiedzUsuń
  11. pewnie ze tak - czasem te markowe naprawde maja slaba jakosc ... warto rozejrzec sie i po tych tanszych sklepikach bo czesto istne perelki tam sie znajduja:)))))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię oglądać cudze zakupy, ale pokazywanie bielizny jest jak dla mnie drobnym nie taktem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie uraziłaś :) Masz w sumie rację to to samo co prezentacja kostiumów kąpielowych a ja w większości jestem im przeciwna... wiec może dlatego moja reakcja ;)

      Usuń
  13. czasami w zwykłych sklepach można wyszukać fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tanie zakupy zawsze ciesza najbardziej:)
    Przejrzalam kawalek twojego bloga i masz na prawde fajne rzeczy!Takie nietypowe,a jednak modne i super^^
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. I na serio masz tylko 14 lat?:O
    nie wygladasz;P

    OdpowiedzUsuń
  16. ja uwielbiam sh! kocham wydawać grosze i słuchać "o kurcze jaka fajna kurtka!" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, po zanleżeniu czegoś w sh, odczuwa sie większą satysfakcję :)

      Usuń
  17. ale piękne majty :) ja tez muszę kupic nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tez uważam, że warto robić zakupy w zwykłych sklepikach mają również dobry asortyment :) świetne ciuchy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. a widzę na zdjęciach, jakbyś miała pasemka:) a masz jakieś zdjęcia przed i po gdzie dobrze widać włosy?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam identyczne soniacze tyle że czerwone;D jestem z nich bardzo zadowolona. A co do okładki książki, to ten krawat odgrywa w niej pewną rolę... ale nie będę psuć Ci lektury;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pewnie nie tylko..bo ja widziałam Cię tylko na zdjęciach^^
    ale wydaje mi się,że jest to też zasługa twojego stylu,który jest już bardzo dojrzały i bardzo fajny^^
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię takie bokserko-figi ;d
    śliczny kolor kurtki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog! obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne rzeczy :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nienawidzę tych legginsów!
    Kupiłam sobie rok temu, nie miałam ani razu na sobie i nigdy ich nie założe xd
    Było powiedzieć to wysłałabym Ci za darmo nowe pocztą *lol2*

    OdpowiedzUsuń
  26. to bardzo mało jak na tyle rzeczy, naprawdę :)szczególnie podobaja mi sie koronki;)
    bardzo fajny blog,
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  27. jak na ograniczone fundusze to baaaaardzo udane zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie ciuszki a jak na ograniczone fundusze to udane zakupy ;*
    Obserwujemy ? .
    Fajnie prowadzisz tego bloga .

    OdpowiedzUsuń
  29. such a lovely style honey
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny płaszczyk
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog <3
    Zapraszam do mnie : www.stylowa-sophy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne zakupy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko jest bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ombre sweter <3

    zapraszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  35. sweterek jest świetny *.*

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  36. fajnie tu, obserwuję ;)
    www.melanchoolia.blogspot.com
    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. sweterek ombre jest śliczny!<3

    OdpowiedzUsuń
  38. great, I love the clothes degraded, leather leggings are great ♥ xoxo

    OdpowiedzUsuń
  39. HAHAHAH xD Nie ma to jak chwalic sie MAJTKAMI!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo to lubie kochany anonimie :)

      Usuń
    2. Szczerze to żałosna jesteś !

      Usuń
  40. Legginsy są świetne, sama takie mam ;)

    OdpowiedzUsuń