piątek, 23 listopada 2012

Flowers in Autumn


Flowers in Autumn.

   Za oknem fatalna pogoda, a ja mam dosyć noszenia zwykłych, codziennych ubrań takich jak w mojej szkole wymagają bym nosiła. Więc dzisiaj prezentuje wam kwiecistą, pozytywną stylizację. Jej podstawę stanowi kolorowa sukienka, połączyłam ją z moją ulubioną musztardową czapką. Dodałam też elegancką, babciną torebkę, co według mnie w ciekawy sposób dopełnia całość stylizacji.












sukienka- New look
sweterek- H&M
torbka- no name
czapka- no name
buty- Kornecki
rajstopy- Gatta


51 komentarzy:

  1. ciekawy outfit, faktycznie przełamujący tę nudną kolorystykę wokół ;) podoba mi się ta Twoja "babcina" torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie podobają mi się te ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  3. I am Ugandan <333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze cos uda sie zrobic!
    zapraszam an http://www.facebook.com/pages/Niema-Odziez-DIY/148557595260359 tutaj są rzeczy mojego autorstwa ;))

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty, świetna sukienka, jest idealnie! moja mama tez twierdzi , że zima to stonowana pora roku. Co za bzdura! Jak włożyłam żółte spodnie i jasno zielony t-shirt , to wszyscy robią oczy. Bynajmniej nie zrezygnuje z noszenia kolorowych spodni tej zimy... Bo po prostu dla mojej bladej cery nie są stworzone szare, czarne czy inne tego typu kolory.
    Podsumowując : przybij żółwika :DD


    style-byy-ruda.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz super styl. podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiaty na jesień - jak dla mnie super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest prześwietna! Ladnie komponuje się ze swetrem i czapką! ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe buty ; D


    www.live-style20.blogspot.com

    new post !!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. No dla szpanu, no nie wiesz? ;)))

    tak serio, to nie rozumiem co wam przeszkadza ten magazyn, jest to rekwizyt scisle zwiazany z moda, nawet kolorystycznie ten numer wtopil sie w calosc, ja procz moda interesuje sie tez fotografia wiec rekiwyzty, ciekawe zdjecia to codziennosc na moim blogy. bez gazety byloby nudno. ale sa gusta gusciki, ale czekam az w koncu wszyscy sie 'odwala' od tej gazety bo mnei to do szalu doprowadza;d prosze patrzec na ubior next time ;) dzieki za odwiedziny:) fajna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na taki kolorowy outfit gdy za oknem taka pogoda ;)
    w ogóle fajny blog, ja ze swoim dopiero zaczynam,
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę Tobie nie jest zimno.? O:
    Ja choruję raz na kilka lat i nadszedł ten czas. ;/
    Świetna stylizacja, mierzyłam nawet tą sukienkę ;3

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na sobie kurtke, ale do zdjęć zdjełam :)

      Usuń
  13. bardzo fajnie wyglądasz :) torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. chanel to dobra firma:) a i jeszcze jedno,proszę nie zostawiać linków u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing post! :)
    Would you like to follow each other?!

    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna torebka i sukienka :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. genialna sukienka- floral, mega szpan:) hehehe
    obserwuje

    ❤ ❤ ❤ ❤
    pozdrawiam:*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie <3
    Myślę że gdybym spotkała tak ubraną osobę w taki szary dzień od razu by mi się humor poprawił :D

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie mi się podoba. Na dworze tak szaro-buro , a Ty w takich kolorkach *__* :)

    Zapraszam: http://make-a-joke-of-it-all.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna czapka i torebka;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice color of the dress. Have a great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne połączenie :)


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne buty. Też lubię pomarańcze ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. super stylizacja :D

    www.psychodelax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz świetny i oryginalny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog! na pewno będziemy odwiedzać go częściej, a tym czasem zapraszamy na nasz, dopiero zaczynamy i liczymy na wyrozumiałość http://diy-hamster.blogspot.com/ pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądasz, a szczególnie podoba mi się:
    a)torbka (omnomnom!)
    b)czapeczka (mmm!)
    c)sukienka (zakochana ja!)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale kolorowo ! nieczęsto widzi się taki mix kolorów w czasie jesieni :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojej , slicznie, klimatycznie, kolorowo! Szczególnie podoba mi się żółty turban :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kolorowa, kwiecista jesień to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  34. Such a lovely post, I like these pictures so much! :)

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  35. Totalnie zakochałam się w butach są świetne, i powiem Ci że złapałam niezłego zonka jak zobaczyłam w opisie,że masz 14 lat! o.O (wyglądasz na dużo starszą ;P)

    Pozdrawiam,Panna Agataaa

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjnie wyglądasz!

    Pozdrawiam:*
    Obserwujemy?;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń