wtorek, 6 listopada 2012

1. Przestań być taką pipą bejb.

Amelia.

   Gdyby to kogoś interesowało to własnie tak mam na imię. Moje życie opiera sie głównie na unikaniu odpowiedzialności za swoje czyny. Wszytko co zrobię  nawet jeśli jest to pozytywne, zaraz próbuje ukryć. Może własnie dlatego mam zamiar się zmienić? 

    No ale samo nic się nie stworzy. Musze pracować nad sobą. Dlatego własnie dzisiaj wyznaczę sobie pierwsze z dziesięciu zadań . 

1."PRZESTAŃ BYĆ TAKĄ PIPĄ"


Krok pierwszy. Zapewne najtrudniejszy ale cóż  DAM RADE !  

Ależ oczywiście ni mam zamiaru zostać kolejna blogującą Anonimką. Więc to mój ryjec : 



Tak. to ja. Witam i pozdrawiam. Jakość tego zdjęcia podobna do jakości mojego Ja.
Ale to sie zmieni. od dzisiaj. 

Smile Time ! 

:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz