poniedziałek, 26 listopada 2012

Haul Zakupowy


Haul Zakupowy.

Ten weekend Nie wypalił mój wyjazd do galerii  więc postanowiłam zastąpić go wyjściem do niemarkowych sklepów z mojego miasta, Poszłam do tutejszego Outletu i mini galerii  w zakupach towarzyszyła mi O.  Zajeły ona cały dzień, a moje fundusze były bardzo ograniczone, mimo to udało mi sie coś tam kupić. 

Efekty mojego weekendowego działania : 
(Zapomniałam umieścić leginsów na zdjęciu)


 Moją pierwszą zdobyczą jest sweterek ombrę w zestawie z koszulką z Tutejszego outletu na przecenie. :)
Byla to moim zdaniem wspaniała okazja, gdyż zapłaciłam za komplet 15 zł ! :)




Kolejna jest kurteczka, a raczej płaszczyk (na człowieku wygląda lepiej niż na zdjęciu.) Który urzekł mnie swoją prostotą także z outletu z przeceny . 


Moja nowe koronki, już dawno planowałam zakupić kilka nowych, i tym razem mi się to udało.



Słuchawki to chyba mój najdroższy zakup tego weekendu, Mają genialny bas, są bardzo wygodne w użytkowaniu, są z znanej firmy "Sony" z gwarancją na 1 rok  ich cena to 50 zł. 


Kolejnym zakupem, niesyt nie obecnym na zdjęciu są moje nowe leginsy, Wyglądają jak to określiła znajoma "kurewsko" ale i tak je lubię 
Nie podobają mi się na tym zdjęciu, wyglądają strasznie, ale w rzeczywistości tak nie jest. 
Zapłaciłam za nie jedyne 20 zł ;) 



Podsumowując.
Na całe moje zakupy poszło tylko ok. 200 zł, gdzie normalnie w galerii płace więcej za sam sweter. Dzięki tym zakupom przekonałam się do asortymenty tutejszych sklepów :) 
Przekonałam sie też że czasem te tańsze ubrania, w rzeczywistości okazują sie być tak samo modne i Dobre jakościowo jak te z markowych sklepów.

piątek, 23 listopada 2012

Flowers in Autumn


Flowers in Autumn.

   Za oknem fatalna pogoda, a ja mam dosyć noszenia zwykłych, codziennych ubrań takich jak w mojej szkole wymagają bym nosiła. Więc dzisiaj prezentuje wam kwiecistą, pozytywną stylizację. Jej podstawę stanowi kolorowa sukienka, połączyłam ją z moją ulubioną musztardową czapką. Dodałam też elegancką, babciną torebkę, co według mnie w ciekawy sposób dopełnia całość stylizacji.












sukienka- New look
sweterek- H&M
torbka- no name
czapka- no name
buty- Kornecki
rajstopy- Gatta


niedziela, 18 listopada 2012

Mint Skirt


Mint skirt.

   Pomimo panującej niepogody postanowiłam stworzyć bardzo letnią stylizację. Jej podstawę stanowi miętowa asymetryczna spódnica, która moim zdaniem ciekawie dopełnia koszulka ombre z azteckimi wzorkami.




















Koszulka- H&M
Buty- no nome
torba- no name
spódnica- no name
Pierścionek- Six
Prazoletka- Allegro

czwartek, 15 listopada 2012

Zebra in mustard.

Zebra in mustard.

  W ostatnim poście wspominałam o zeberkowym sweterku over-size. W tej stylizacje prezentuje wam go w połączeniu z  bordowymi spodniami. Zdjęcia nie wyszły tak jakbym chciała, ponieważ pogoda zaskoczyła mnie mgłą. :< 






























Sweterek- no name
szalik, czapka- no name
spodnie- bershka
łańcuszek- croop
kurtka- C&A
torba- no name



wtorek, 13 listopada 2012

Delicat Dress

Delicate Dress


   Dzisiejszy dzień w szkole był dziwny. Ostatnio moja klasa zrobiła taka ehem.. niezagrana ? SZKODA. bo wcześniej było bardzo fajnie.

  W szkole byłam dzisiaj w zeberkowym sweterku over-size. Była to dość ostra-rockowa stylizacja, więc dla kontrastu do zdjęć wybrałam bardzo delikatną sukienkę którą dostałam od rodziców na dzień kobiet. :) 
Dobrałam do tego wysokie buty oraz mój ulubiony medalik. Oto efekt:


























Sukienka- no name
Medalik-rachaelhale
Buty-no name
Płaszcz-no name



poniedziałek, 12 listopada 2012

BBB

BBB- Big Black Bag


 Dzisiejszy dzień w całkowicie poświęcony zakupom. A teraz jestem strasznie zmęczona i ide czytać książkę.
 Ale najpierw pokaże wam zdjęcia mojej dzisiejszej stylizacji. Bardzo prostej i codziennej  Jej główną ozdobą są wzorzyste leginsy które ostatnio udało mi się kupić ;) 





















torba-CCC
pierścionek-apart
małe kolczyki- Glitter
leginsy-Reporter
naszyjnik-C&A
koszulka-Colour of the world
kolczyki-C&A